voice-assistent, voice-assistant

Nieuw: Smart Voice Assistance voor callcenters

Smartvoices introduceert Smart Voice Assistence voor callcenters. De technologie die we al gebruikten voor de Google Assistent, hebben we nu ook geschikt gemaakt voor integratie in callcenters. Zodat je als organisatie gesprekken volledig geautomatiseerd en via een vloeiende dialoog kunt afhandelen. Een next step in customer contact. Klantvriendelijk, efficiënt én intuïtief! Lees er meer over in dit blog.

Wat is Smart Voice Assistence?

Veel callcenters werken al met skill-based routering en/of selfservice door kanten via spraakherkenning en keuzetoetsen. Smart Voice Assistance is software waarin we een stap verder gaan dan deze bestaande oplossingen. We combineren artificial intelligence, natural language understanding en dialogmanagement. De klant kan de vraag daarmee niet alleen inspreken. Hij of zij krijgt een geautomatiseerd, gesproken antwoord terug. Hiermee krijgen organisaties toegang tot innovatieve technologie die repeterende vragen op een snelle, kwalitatief hoogwaardige en intuïtieve wijze afhandelt.

Eenvoudige integratie met bestaande systemen

Smart Voice Assistance is cloud-based software. Het kan eenvoudig worden geïmplementeerd binnen de meeste bestaande callcenter-platformen. Organisaties kunnen zelf kiezen welke vragen geautomatiseerd worden afgehandeld en welke door een medewerker. Hiervoor ontwikkelen we business rules die passen bij de strategie van de organisatie. Want er is veel te zeggen voor automatisering van klantcontact. Maar zelfs als dit technisch mogelijk is, kan het voor specifieke customer journeys toch interessant zijn om de voorkeur te geven aan persoonlijk contact. Bijvoorbeeld om geen commerciële signalen te missen. Aan u de keuze.

Wat vinden klanten van Smart Voice Assistance?

Onderzoek toont aan dat voice de volgende revolutie in digitale communicatie wordt. Klanten zijn op zoek naar snelle en kwalitatief hoogwaardige antwoorden op hun vragen. Complexe vragen vergen vooralsnog live contact met een medewerker. Er zijn echter heel veel vragen die geautomatiseerd kunnen worden afgehandeld. Denk bijvoorbeeld aan het doorgeven van verhuisberichten. Vaak leidt dit zelfs tot een hogere klanttevredenheid. Want deze technologie is 24/7 beschikbaar en kent een hoog percentage first time right (FTR). Waardoor organisaties het percentage waste calls verminderen, besparen op opleidingskosten voor medewerkers en tegelijkertijd de klanttevredenheid verhogen.

Gratis demo Smart Voice Assistance

We kunnen u heel veel vertellen over Smart Voice Assistance voor callcenters. Maar het is natuurlijk veel leuker om het zelf te ervaren. Daarom nemen we u in een half uurtje graag vrijblijvend mee door onze demo. Interesse, bel 06-31991385, stuur een mail aan hello@smartvoices.nl of maak gebruik van ons contactformulier. Tot binnenkort!

Smartvoices
Building the speakable web