donn-strain-1156386-unsplash (2)

Wij helpen organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van succesvolle virtuele assistenten. Vanuit de principes van design thinking gaan we in 4 stappen van idee naar concreet eindresultaat. Daarmee realiseren we duurzaam impact op de klanttevredenheid, commerciële resultaten en het innovatieve imago van organisaties.

1-Explore

Waar liggen de kansen voor de organisatie? Wat is de ambitie en welke randvoorwaarden zijn hierop van toepassing? In deze fase zetten we de stip op de horizon en bepalen we welke eerste use case we gezamenlijk gaan ontwikkelen.

2-Develop

In deze fase ontwikkelen we een concept en eerste prototype. We werken met persona’s aan een klantgericht conversational framework en vloeiende dialogen. Ook zorgen we voor technische koppelingen met front- en backend systemen, zodat er een gepersonaliseerde dialoog ontstaat.

3-Research

Een succesvolle conversational oplossing vergt 80% strategie en 20% techniek. Wanneer dit goed staat zijn we klaar voor het testen met de klant. Dit doen we in meerdere rondes, zodat in korte tijd een iteratief proces ontstaat van leren en optimaliseren.

4-Publish

Een voice app vergt structureel aandacht. We trainen de voice bot op basis van een ‘no hit’ list en analyse van dialogen. Vooral in de beginfase is optimalisatie op basis van daadwerkelijk gebruikersgedrag van klanten van belang.