donn-strain-1156386-unsplash (2)

Wij helpen organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van succesvolle voice- en chatbots. Met als doel het leven van klanten, prospects of medewerkers makkelijker te maken. Daarbij gebruiken we de doelstellingen van de organisatie als uitgangspunt en zetten we de klant centraal. In 4 stappen gaan we van idee in cocreatie naar concreet eindresultaat waarmee we duurzaam impact realiseren.

1-Inspiratie

Waar ligt voor jullie organisatie de grootste opportunity op het gebied van conversational toepassingen? In deze fase maken we een keuze voor de klant use case die we gaan ontwikkelen. Ook schetsen we de voice persona van jullie klant. We hebben nu de basis om de action vorm te geven.

2-Prototype

We bouwen een prototype van de gekozen klant use case. Eerst bepalen we de voice persona. Daarna tekenen we de bouwblokken van de conversatie die we vervolgens inrichten met dialogen. Het prototype testen we bij de doelgroep zodat het klaar is voor realisatie.

3-Realisatie

Een succesvolle conversational oplossing vergt 80% strategie en 20% techniek. Op basis van de wensen die voortkomen uit het prototype verzorgen wij de technische realisatie. Inclusief de benodigde koppelingen met  front- en backend systemen. Wij zijn pas tevreden wanneer de bot succesvol live staat.

4-Optimalisatie

Een voice app vergt structureel aandacht. We trainen de voice bot op basis van een ‘no hit’ list en analyse van dialogen. Vooral in de beginfase is optimalisatie op basis van daadwerkelijk gebruikersgedrag van klanten van belang.