google assistent, voice assistent

Je eigen voice-assistent, binnen 2 weken live.

Nu het coronavirus ons dagelijks leven op zijn kop zet, worden veel evenementen en beurzen afgelast. De grote vraag is hoe je als organisatie toch in contact blijft met je klanten? Om ze goed te informeren, te werken aan new business of de klantloyaliteit. Veel Nederlanders maken inmiddels gebruik van de Google Assistent. Met de introductie van je eigen voice-assistent zet je nu dus een belangrijke eerste stap. Daarom maakten wij het mogelijk om binnen 2 weken je eigen toepassing live te zetten.

Voice als informatiekanaal voor je klanten

Krijg je in deze tijden vaak dezelfde vragen van je klanten? Bijvoorbeeld over maatregelen die je neemt in het kader van het coronavirus en de consequenties daarvan op jullie dienstverlening? Laat de Google Assistent al deze vragen beantwoorden, door nu je eigen voice-assistent te lanceren. Gemakkelijk voor de klant en het vermindert de werkdruk voor je medewerkers.

Je 3 meest gestelde vragen automatisch beantwoord

Binnen 2 weken zetten wij jouw voice-assistent live, zodat je jouw 3 meest gestelde vragen 24/7 en geautomatiseerd kunt beantwoorden via de Google Assistent (beschikbaar via o.a. smartphone & smartspeaker). Recentelijk hielpen we al veel organisaties, zoals DSW Zorgverzekeraar, Thermen Bussloo, De Hypotheker en Zorgbalans op weg. Dat doen we nu ook graag voor jouw organisatie.

Tot 31 maart € 100,- korting op de opstartkosten

Wij vinden het belangrijk dat consumenten in deze tijden ook via de Google Assistent gemakkelijk aan de juiste informatie kunnen komen. Daarom helpen wij organisaties tijdelijk extra laagdrempelig op weg. Op aanvragen tot 31 maart 2020 ontvang je eenmalig € 100,- korting op de opstartkosten. Voor € 99,- per maand en eenmalige opstartkosten (tijdelijk van € 395,- voor € 295,-) zet je nu jouw voice-assistent op korte termijn live.

Wil je er meer over weten? Neem contact op met Smartvoices: Bel 06-31991385.

 

Smartvoices. Building the speakable web.