scott-webb-81745-unsplash (2)

Wij bieden full service dienstverlening op het gebied van voice. Onderstaande diensten hebben we zelf in huis. Omdat we steeds het beste voor onze klanten willen, werken we waar nodig ook graag samen met gespecialiseerde partners. Van ons of van jou. Zodat we gezamenlijk een state-of-the-art resultaat neerzetten.

This is voice

Leer wat slimme assistenten zijn.

We delen in een uur relevante ontwikkelingen uit binnen- en buitenland, en inzichten in gebruik. We laten concrete voorbeelden zien die inspireren. Wat werkt wel en wat niet?

Explore voice cases

Ontdek hoe voice kan bijdragen aan de klantervaring en jullie ambitie.

Welke aanpak past bij jullie strategie? En welke doelgroep en moment in de customer journey kiezen we als uitgangspunt? Met creatieve werkvormen verkennen we de mogelijkheden. Waar en hoe kan voice het verschil maken voor de klant en de organisatie?

Create your persona

Maak jullie voice experience memorabel.

We verdiepen ons in de persona van jullie organisatie. Wat is de tone of voice: grappig, serieus, vriendelijk? Is het een man of vrouw?¬†Hoe zorg je voor ‘moments of delight’ zodat je gebruiker weer terugkomt?

Create your assistant

Boek concreet resulaat in vier stappen.

Dit is het echte werk. Aan de hand van de principes van design thinking werken we in cocreatie toe naar een eerste prototype. Deze testen we, publishen we op de Google Assistant en daarna start het optimaliseren.

Do it yourself

Leer hoe je zelf je voice toepassing onderhoudt.

Heb je een voice toepassing gebouwd, dan is onderhoud en leren een belangrijk onderdeel. Dat doen we graag voor je, maar we kunnen je hierin ook trainen. In deze workshop leer je het gebruik te analyseren, het nut van de ‘no hit list’ en hoe je je voice toepassing optimaliseert.